Cum ar putea Poliţia Locală Ploieşti să-şi tripleze încasările zilnice

De tot râsul comunicatul PLP: "Acțiunile de control cu privire la respectarea normelor legale de către operatorii de transport persoane, desfășurate de Poliția Locală Ploiești împreună cu reprezentanți ai Poliției Rutiere și ai Primăriei Municipiului Ploiești, au continuat și în zilele de 10 și 14 iunie 2011, fiind aplicate în total 28 de sancțiuni contravenționale în valoare de 6.750 lei. Verificările au fost efectuate pe străzile Nicolae Bălcescu, Alexandru Vlahuţă, Stadionului, Mihai Bravu, Nicolae Bălcescu, Democrației și Şoseaua Vestului.  Pentru asigurarea unui trafic civilizat și respectarea prevederilor legale în materie, conducerea Poliției Locale Ploiești are în vedere permanentizarea acestor acțiuni de control."

Idee: PLP ar putea să vină, în orice zi a săptămânii, pe strada Sinăii. Dacă blochezi cu două maşini capătul dinspre Republicii şi prima intersecţie, prinzi la mijloc câte 10-12 taximetrişti parcaţi ilegal. Şi dacă faci asta de trei-patru ori pe zi, faci încasări consistente.  

sunt socat!

încă nu-mi revin: azi am văzut un motociclist care rula cu 40 la oră pe Republicii...

Internetul a hamsterizat jurnalismul

Jurnalismul tradiţional, acela în care reporterii ieşeau în stradă şi vorbeau cu oamenii pentru a obţine informaţiile a fost înlocuit cu căutări pe internet. Noul jurnalism seamănă cu o roată de hamster - "mişcarea de dragul mişcării, a volumului fără gândire". LINK.  

 

Fî Tî Mî, pe 2 iulie, la Ploieşti. Adică Fotbaltweetmeet. Cu Kriogen & Co.

Stai în Ploieşti şi eşti mort după fotbal? Atunci fă-ţi repede un blog şi un cont pe Twitter şi înscrie-te aici pentru Fotbaltweetmeet. Să fie clar, cine nu se înscrie aici, nu participă, da? Iar dacă eşti atât de prost încât nu te descurci cu cele două linkuri anterioare, atunci apasă! apasă! apasă! AICI


Meciul/meciurile are/au loc pe 2 iulie, de la ora 18.00, pe terenul de fotbal de lângă Stadionul Astra Ploieşti. Dacă eşti prostul cu apasă! apasă! apasă!, urcă-te în traseul 2 pe la 17.00. La un moment dat, îi va fi milă cuiva de tine şi îţi va arăta unde să cobori. 

Poza e de aici

 

Cinci motive pentru care nu vine publicitatea mare la Ploieşti

Mediafact Book a făcut Top 10 al celor mai promovate branduri. Anul trecut, s-au făcut vreo 500 de milioane de euro (1,43 miliarde la rate-card) din promovarea Nivea, Nurofen, Ariel, Adevarul, Jacobs, Kraft, Kinder, Cosmote, Danone,Vodafone şi Orange. Bani din care presa din Prahova a luat ciuciu.

Dacă top 10 branduri ar aloca 10% din bugete pentru presa locală, iar Prahova ar primi 2,5% din suma asta, 1,25 milioane de euro ar ajunge în conturile presei din Prahova. Sunt 50 de entităţi, deci porţia medie anuală pe cap de redacţie ar fi de 25.000 de euro. 

Dar ce, s-ar putea lua? Eu cred că da. În 16 ani de presă şi publicitate în Prahova, am luat publicitate, prin agenţii, de la două din brandurile de mai sus. Iar luna asta sau luna viitoare, iau direct, de la unul. Dacă iese. :)

Da' de ce sărăcia asta pentru republicanii de noi?

În primul rând, pentru că cei care se ocupă de promovare, la nivel central, sunt prea ocupaţi să facă deal-uri consistente şi simple, cu titanii presei: e mai simplu să baţi palma cu Sârbu şi să ai reclamă pe ProTV, Acasă, ProCinema, Sport.ro, Prosport, plus vreo 10 reviste şi 50 de site-uri.

În al doilea rând, pentru că suntem nişte cretini la capitolul ăsta. De ce să vii în Prahova şi să te cerţi cu Fido c-ai lucrat cu Lazăr, sau să-i dai lui Pătraru ca să te ia Arthur la capace? 

În al treilea rând, pentru că lipsesc cifrele de audienţă. Doar online-ul are cifre la vedere, şi alea mânărite, câteodată, cu ţâţele pe care le detestă Mircea Badea. Print-ul, radio-ul şi tv-ul local se încăpăţânează să nu cheltuiască câteva mii de euro pe o măsurătoare, ţintită mai ales pe Ploieşti.  

În al patrulea rând, pentru că lipseşte o infrastructură. Pun pariu că nimeni nu are o bază de date cu toate entităţile de presă, toate datele de contact şi toat tarifele. Prima agenţie locală de publicitate care ar oferi serviciul de mediabuying pentru toată presa locală va da lovitura. Eu îi zic lui Mitu să facă asta de vreun an.

În  al cincilea şi cel mai important rând, pentru că publicitarii Prahovei de azi sunt proşti. Îmi aduc aminte cu plăcere de turneele de pupat în cont agenţiile mari, din Bucureşti, cu ziare şi sticle de vin. Sau cu flori. Sau cu pixuri şi brichete. De zecile de telefoane pe care le dădeam numai pentru ca un mediabuyer corporatist să deschidă emailul pe care i-l trimisesem. Pentru că vroiam ca măcar unul din top zece branduri de atunci să aibă o machetă în ziarul unde lucram. Ştiam că dacă vine unul, mai agăţi doi, iar dacă aduni trei, poţi să primeşti cinci. Actualii aducători de bani ai presei locale n-au dat un singur telefon, direct, la vreuna dn florile de colţ de mai sus, tot anul acesta. De fapt, pun pariu că n-au habar nici ce agenţii se ocupă de conturile de mai sus... 

mega-interviu. numai la Antena 1!!!

"Să înţeleg că ai traversat un moment important al carierei..."

"Da, aşa e, poate cel mai important".

"Cum ţi s-a părut? Ai avut emoţii?

"Da, am avut emoţii foarte mari, cu atâtea celebrităţi care se uitau la mine..."

"Ai vorbit cu Bute?"

"Nu, n-am avut timp de socializat, eram foarte concentrată... "

(Antena 1, Acces Direct, interviu cu tipa care plimba placa cu numărul rundelor, la meciul lui Bute).

Abonează-te la acest feed RSS
© 2019 Bogdan Stoica